Ügyféltámogató

Ha szeretsz ügyfelekkel foglalkozni, de unod az ismétlődő feladatokat, szeretsz problémákat megoldani, részese lenni a fejlődésnek és az eredményeknek, valamint szeretsz új dolgokat kipróbálni, akkor TÉGED keresünk!   Csatlakozz hozzánk, ha kamatoztatnád tudásod egy magyar tulajdonú,  informatikai fejlesztő cég által készített, egyedülálló patikai rendszer ügyféltámogatási csapatában!


Ami a feladatod lesz:

  • Ügyfeleinktől érkező bejelentések fogadása, problémák beazonosítása, kezelése, követése és riportolása, 
  • Ügyfeleinktől érkező kérdések / észrevételek feldolgozása és megválaszolása, 
  • Távoli - esetileg helyi - segítség nyújtás, felhasználó támogatás, 
  • Felhasználói oktatás, 
  • Alkalmazásunkkal kapcsolatos új igények elemzése és előszűrése, 
  • Részvétel az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok fejlesztésében, automatizálásában, 
  • Részvétel új technológiai megoldások, új szoftverek tesztelésében és bevezetésben, 
  • Új szoftver bevezetésekbe történő aktív részvétel, 
  • Folyamatos kapcsolattartás a többi szervezeti egységünkkel.

 

Amiben jónak kell lenned:

  • Minimum középfokú szakirányú végzettség, 1-3 év ügyfél támogatásban szerzett tapasztalattal,
  • Magas fokú kommunikációs készség, 
  • Kiemelkedő problémamegoldó készség, 
  • Ügyfélközpontúság, empátia és segítőkészség, 
  • Rendszerszemélet és rugalmasság.

 

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány és vezetői gyakorlat.


Amit kínálunk:

  • önálló, felelősségteljes munkakör,
  • kellemes munkahelyi környezet,
  • fiatalos, lendületes csapat.

 


Munkavégzés helye: Budapest


Jelentkezés beküldése